Klachtenregeling

Bij een klacht over een behandeling wordt eerst getracht dit met u te bespreken. Ook is het mogelijk een onafhankelijke klachtenfunctionaris in te schakelen.Deze kan ondersteuning bieden bij formulering van de klacht of bij ontevreden helpt bij het zoeken naar oplossingen. De therapeut heeft het recht om hiervan op de hoogte gesteld te worden. De praktijk is hiervoor aangesloten bij Quasir. Daarnaast is de praktijk aangesloten bij een door de overheid erkendegeschilleninstantie, Stichting Zorggeschil, en valt onder de onafhankelijketuchtrechtspraak van de RBCZ.

Voor meer informatie kijk je op de website van mijn beroepsvereniging VBAG: https://vbag.nl/consument/klachten-en-geschillen/

T 06 52377958
info@sentida.nl
Praktijkadres:
Marktplein 2 - Unit D
1421AC Uithoorn

Kvk: 30218929
BTW nr.: NL002355408B72
Contact opnemen

Algemene voorwaarden

Privacyreglement

Registratie

Klachten